Dagen började med krigsförklaring



Häxan från Karmanjaka gör nya härjningar i Körsbärsdalen. :S Hon blev skitförbannad för att jag mejlade och påpekade att balansräkningen hon skickat till oss inte balanserar samt att resultatet är helt felaktigt och framförde en stilla undran om hon kanske har någon senare version som vi inte har fått tillgång till än...?

Då bröt helvetet löst. :mad:

Chefen säger att jag inte ska bry mig om den här människan, för "hon är inte riktigt klok". De andra kollegorna säger att jag absolut inte är ensam om att ha gjort henne arg. För hon tar tydligen precis allting man säger till henne, som är den minsta aning kritiskt, som personliga påhopp och förolämpningar. Och reagerar därefter.

Men jag menade ju inget illa. Jag vill bara få tillgång till en korrekt balansräkning (eller åtminstone en översikt över de bokningar som gjorts och som lett till felaktigheterna så att jag har möjlighet att rätta till dem) så att jag kan utföra mitt arbete. Jag tycker inte att det är för mycket begärt. Men det är det tydligen. :bigeyes:

Kommentarer
Lillasyster

Den där kärringen skulle man trycka ner i stolen bakom dörren: "nu jävlar får du väl ta och sitta här tills du lugnar ner dig!" ;)



Hon verkar inte riktigt klokt. Någonstans. Alls.

2012-05-10 @ 13:08:20
The Worrying Kind

Lillasyster: Aldrig i livet, tror du jag vill ha henne här i mitt rum?! :O

2012-05-10 @ 14:40:58
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback