Belöningar och förberedelser

Wienerbröd är bland det godaste jag vet. Så för att belöna mig själv igår för att jag faktiskt genomförde det läskiga telefonsamtalet, köpte jag några sådana på hemvägen. :thumbup:

Och idag är det kundmöte. Om nästan exakt tre timmar. :bigeyes: Jag blev tvungen att ta sömntablett igår kväll, och idag har jag haft andningssvårigheter hela morgonen. Nu sitter jag på kontoret och förbereder mig, både kunskapsmässigt och känslomässigt. Går igenom bokslutsmaterialet och lyssnar på Taylor...


Balsam för små ängsliga själar.

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback