Hednisk högtid i adlig miljö

Igår blev det midsommarfirande vid Löfstad slott. Himla trevligt, måste jag säga. :)
 
Hinner inte skriva så mycket mer nu, för jag måste göra mig i ordning inför dagens hemliga utflykt, men här kommer lite bilder från gårdagen...
 
Två sötisar som höll mig sällskap medan jag väntade på att bli upphämtad utanför mitt hem. :)
 
Jag älskar gamla slott! :D Men så är jag också väl indoktrinerad...första gången jag blev medsläpad till Löfstad var jag typ en månad gammal. ;)
 
Små dansarna, små dansarna, är lustiga att se...
 
...men själv föredrar jag att sitta på åskådarplats.
 
Fatta att jag satt mitt i den där smeten i flera timmar! :O
 
När vi först kom dit och jag såg alla människor kände jag ungefär såhär. :bigeyes: Men jag vande mig förvånansvärt snabbt. :thumbup:
 
Dessutom fick jag stolsnummer FEEEM...
 
...och vann högsta vinsten i gosedjurslotteriet. :D
 
Sådant här får mig att tänka på en av mina favoritfilmer - Driver dagg, faller regn (Sverige, 1946). Det är något visst med 1800-talet. :)
 
Spegelhimlen och The Worrying Kind visar sig från sin bästa sida. ;)

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback