Språkpolisen goes dyslektiker

Okej, jag borde verkligen inte sitta här. Jag har tagit Imvonae och börjar bli lite borta nu känner jag. Ville bara ge ett litet tlivstecken ifrån mig..helvete vad jag stavar dåligt märker jag. Läggsdags! Ville bara ge ett llitet livstecken ifrån mig. Fan det skrev jag visst redan.
 
Har åmgesnt. Men den försvinner väl när Imovane får göra sitt jobb. Hatar söndagar. Godnatt!
 
Åh. Måste bara visa det vackarste ögonblickett från dagens Queer as Folk-orgier. SDe är så fina tillsammans, Brian och Justin...
 
 
Och nu går jag garanterat och lägger mig!! Natti natti. Ångest will be gone by tomorrow. I hope.
 
Shit vad det snurrar och skakar...bort från datorn för helbete Malin...go to bed!!!

Kommentarer
Lillasyster

Åååh vad söta de är :) Men gums, du stavar verkligen inte bra när du är på Imovane ;) Hoppas du mår bättre idag <3 puss

2012-07-02 @ 00:53:56
Kristin

Mm, så fint! Och så hemskt det som händer efter :/

Blev sugen på att se om QaF nu! Men då blir jag väl helt besatt igen.. farligt, haha!

Svar: Jaa, jättehemskt!! ;( Åh, tycker absolut att du ska se om serien, den är ju helt underbar!! Bli besatt igen, du, så slipper jag vara själv om det. :-P
The Worrying Kind

2012-07-06 @ 17:54:52
Kristin

Hihi. Var tvungen att dra fram mina gamla brända DVD:er nu, men verkar som att jag bara har säsong 2 och 3 :/ Men kan ju fixa de andra. Kan ju vara en trevlig sommarunderhållning, när det inte finns nåt annat bra att kolla på (förutom True Blood då) ;)
Var köpte du dina DVD:er?

Svar: Jag köpte boxen med alla fem säsongerna på CDON... http://cdon.se/film/queer_as_folk_-_seasons_1_-_5_(24_disc)_(import)-8605737 Finns dock inte med svensk text...men jag tycker det funkar rätt bra med engelsk text.
The Worrying Kind

2012-07-06 @ 19:30:05
Kristin

Ah, toppen! :) Jag har sett dom utan text förut, så engelsk text funkar absolut. Får se om jag gör en investering lite senare i sommar :)

2012-07-06 @ 21:08:25

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback