Dagens julkort

Idag kom det ett julkort till Körsbärsdalen, från en av våra kunder. Men det var inte till alla Körsbärsdalens invånare, åh nej - det var till MIG!!! :D Jag blev väldigt överraskad, kan jag ju säga. Men glad, mycket glad. Och chefen verkade helnöjd, att jag gjort ett så positivt intryck på kunden. :thumbup:
 
Och när jag kom hem väntade ett julkort från Fobisk på hallmattan. :D
 
För övrigt har vi fått de nya dataprogrammen installerade på Körsbärsdalens datorer idag. Jag fick verkligen lägga band på mig för att inte kasta mig över nyheterna och ställa till världens oreda innan jag lärt mig hur det fungerar. Men det är svårt. Det kliar i fingrarna, jag vill göra allt nu nu NU!!! Men det blir väl tid till det i mellandagarna, kan jag tänka mig. :P

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback