Snuskigheter, trevligheter, nyheter - och allt vad det heter

Vad gör man om en kund stöter på en? :S Jag vet verkligen inte hur jag ska hantera det här. Kanske borde jag prata med chefen...? Men det känns så dumt. Jag menar, kunden har ju egentligen inte GJORT något. Han har inte tafsat eller sagt något oanständigt eller så. Men han kramas himla ofta och hårt, han tjatar om att jag ska komma till hans företag efter arbetstid och han säger att han blir lycklig av att träffa mig. Kanske är det jag som är paranoid och överkänslig...men jag upplever faktiskt det här som väldigt obehagligt. :(
 
Dagens sortera-tankarna-och-få-utlopp-för-jobbiga-känslor-låt.
 
Usch och blä. Nej, nu pratar vi om något annat. Något trevligare. Som att chefen idag meddelade att han kommer höja min lön med två tusen kronor i månaden. :thumbup: Herregud, jag som redan har problem med att göra av med alla pengar jag får varje månad...det är faktiskt väldigt svårt att ställa om sig, efter att ha levt på studiemedel i så många år...men det är väl ett lyxproblem som jag bara borde hålla käften om och njuta av, antar jag. ;)
 
På lunchen idag passade jag förresten på att gå och hämta ut mina nya glasögon. Det kändes lite jobbigt att komma tillbaka till kontoret efteråt, för att få höra reaktionerna från kollegorna...men ingen av dem sa ett ord. :O Hur ska jag tolka det? Märkte de faktiskt inte att jag hade gjort en liten makeover under lunchen, eller tyckte de illa om den men var för finkänsliga för att låtsas om det? :question:
 
 
I vilket fall som helst tycker i alla fall JAG om mina nya glasögon. Och det är väl det viktigaste, antar jag.
 
När jag kom hem upptäckte jag något väldigt trevligt i inkorgen. Ett mejl från Bioklubben om den kommande Twinight! :D Åååh, mindre än tre månader kvar nu! Natten mellan den 13 och 14 november kommer Twilight-nördarna att inta Sveriges biosalonger...och jag kan garantera att jag kommer vara en av dem. Någon som känner sig manad att följa med mig? ;)
 

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback