Mot ljusare tider

Igår kväll var fortfarande upprörd över den närgångna kunden. :bigeyes: Jag kunde inte ta mig för någonting, varken något vettigt (som att diska eller plugga) eller något trevligt (som att skriva eller se en mysig film). Men eftersom jag måste ta penicillin var åttonde timme var jag ju tvungen att göra något för att hålla mig vaken ända till klockan nio...så jag lade mig och kollade på första Jurassic Park-filmen. Gigantiska monsterödlor som sliter människor i stycken. Det matchade min sinnesstämning ganska väl.
 
 
Men idag känns det mycket bättre. För idag har jag pratat med en kollega och med chefen om den här jobbiga kunden och hur jag känner inför det hela. Så nu behöver jag inte ha den här kunden längre. :D Min kollega tar över honom, och i gengäld tar jag över en av hennes kunder. Vi byter, helt enkelt. För kollegan är rätt tuff, hon har inga problem med att sätta gränser och värja sig inför obehagliga typer (till skillnad från mig). Så hon säger att hon kommer kunna hantera den här kunden. Herregud, vilken lättnad! :thumbup:

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback