Måste Malin välja?

Har varit på synundersökning idag. Det är tre år sedan jag bytte glasögon senast, och optikern kunde konstatera att jag behöver nya nu. Hon frågade om jag ville behålla de gamla bågarna och bara byta ut glasen, men jag sa bestämt att jag vill ha nya bågar. Dock poängterade jag att jag ville ha några som påminde om mina nuvarande så mycket som möjligt (trygghet, igenkännande, beständighet och så vidare).
 
Men när vi väl började välja och vraka bland bågarna kom jag på mig själv med att dras till sådana som absolut inte såg ut som mina nuvarande. :cool: Och optikern slutade leta efter "kopior" och övergick till att plocka ut sådana som hon tyckte passade mig helt enkelt. Tur att hon hjälpte mig att sålla ut några stycken, annars skulle jag väl ha stått där än och velat fram och tillbaka... :P
 
Tre par fick jag med mig hem. Ett par grå, ett par svarta (samma modell som de grå) och ett par lila. Alla tre väldigt fina. Men vilka ska jag välja?! Jag kan ju inte köpa tre par liksom... Så vilka passar mig bäst???
 

Kommentarer
elin

de grå tkr jag :)

Svar: Det tyckte mamma också. Syrran tyckte de lila. Men jag valde de svarta. :P
The Worrying Kind

2012-08-15 @ 00:58:29
URL: http://www.outofmyhands.blogg.se

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback