Hemma igen

Lång bilresa från Småland sent igår kväll. Kom hem mitt i natten och är således ganska trött idag. :tired: Men uppenbarligen inte lika trött som syrran - hon ligger just nu och sover på min säng. Hur hon kan sova medan jag missbrukar Taylors nya låt fattar jag verkligen inte...men det går tydligen alldeles utmärkt. ;)
 
Fobisk och hans bror sov här inatt, de ska på bröllop i Dalarna i eftermiddag och åkte härifrån för några timmar sedan. Jag börjar (nästan) bli van vid att ha nattgäster här hemma nu...men lite jobbigt är det allt ändå. Undrar om jag någonsin kommer kunna känna mig hundra procent avslappnad med att ha någon annan än syrran sovande här...? :question:
 
Nåja. Jag tycker om de här båda pojkarna och förhoppningsvis tyckte de inte att jag var en fullkomligt värdelös värdinna (även om de inte fick någon frukost eftersom mitt kylskåp i vanlig ordning är typ helt tomt).
 
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna...
 
Kort besök på solens och vindarnas ö i förrgår. Har bara varit på Öland en enda gång tidigare - och det var för tolv(!) år sedan.
 
Stadsvandring. :)
 
Någon mer än jag som får Salve-vibbar? :D
 
Djur, natur, lekfullhet, historia...en promenad helt i min smak. :thumbup:
 
Bland det sista vi upplevde innan vi lämnade Småland igår kväll var en bakgårdsspelning av Fobisk med flera. :)

Kommentarer
Kristin

Gillar inte heller nattgäster :/ Är så svårt att förklara varför för folk också, utan att det låter jättedumt.

Ser ut som ni har haft det härligt i Småland! :)

Svar: Ja, man känner sig lite otrevlig...som om de inte är välkomna i ens hem, som om man inte vill ha dem där... :S Men det handlar ju inte om dem, det handlar om en osäkerhet hos mig. Hoppas att de förstår det... Och ja, vi hade jättehärligt i Småland! :D
The Worrying Kind

2012-08-19 @ 15:41:03
Fobisk

Tack för några mysiga dagar! Och ingen av oss var sugna på frukost när vi gick upp heller - det dröjde faktiskt några timmar innan vi åt. Så det så! ;-)

Kram på dig!

Svar: Tack själv! :) Men vilken tur då... :thumbup: Kramar
The Worrying Kind

2012-08-20 @ 07:44:41

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback