Malin i tårar över Victoria och Albert



Så avslutades denna fina dag med lite gråtande. Märkligt egentligen. Jag har sett filmen en gång förut, och då grät jag inte. Men nu grät jag - när Albert blev skjuten strax efter att han och Victoria grälat. Jag visste ju att han skulle överleva och att de skulle leva happily ever after...men ändå. Vad hemskt det måste kännas att göra den man älskar så illa och sedan kanske aldrig få en chans att ställa allt tillrätta igen. Att det sista man sa var något elakt. Att man inte tog tillvara på den lilla tid man fick tillsammans. (Nu överlevde ju visserligen Albert skottlossningen och han och Victoria fick 20 fina år tillsammans...tack och lov!)

Kommentarer
Lillasyster

Tror det var vad de behövde för att "vakna" lite; de blev ju mer rädda om varann i fortsättningen och uppskattade all tid de fick :) Hade verkligen varit hemskt om han dog :(

2012-04-15 @ 10:59:31

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback