Värsta ockerpriset!

Jag var precis och hämtade ut min nya superinhalator på apoteket. Läkaren hade förvarnat mig om att den skulle vara "lite dyrare" än mina gamla inhalatorer - och det var den, minst sagt. Över 700 spänn kostade den. :bigeyes: Jag försökte att inte se alltför chockad ut när tjejen på apoteket talade om det för mig.

Shit alltså. Jag hade ju tänkt gå på stan, kanske köpa lite nya kläder...men efter detta rån kände jag inte att jag hade råd med det längre, så jag nöjde mig med att handla lite mat innan jag gick hem.

Kommentarer
Livrädd

Det är dyrt att andas.

2011-11-30 @ 12:24:02
URL: http://tasigutochtaitu.blogg.se/
The Worrying Kind

Livrädd: Det är ju det. Och så säger folk att "luften är fri". Yeah right...

2011-11-30 @ 12:27:12
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/
Lillasyster

Word of the day! :O Fy fan vad dålig stil, fattar inte hur de kan sko sig på andra människors olycka på det där viset :( Det är ju inte som att du köper den för nöjes skull. Krama om

2011-11-30 @ 14:04:07

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback