Skumt

Yes! Jag somnade utan sömntablett igår kväll. :D Det tog i och för sig sin lilla tid (typ 3-4 timmar efter att jag gått och lagt mig) men det gick. Och det berodde nog mycket på att jag badade skumbad innan jag gick och lade mig.

Det måste vara något skumt med mitt badskum (skumt badskum, hm) för jag blir verkligen helt groggy. När jag reste mig ur badkaret igår kväll så välte jag ner alla tvål- och schampoflaskorna och blev tvungen att ta stöd mot väggen för att inte ramla omkull. Jag kände mig yr, raglade runt i lägenheten som värsta fyllot och darrade på handen. :S

Blir det alltid så när man badar skumbad? Eller är det bara jag som ständigt råkar ut för detta fenomen?

Kommentarer
Lillasyster

Googla allt som står i innehållsförteckningen till badskummet ;)

2011-11-27 @ 14:22:00
Jess

om man ligger för länge i ett jättevarmt bad och sen reser sig upp rätt så snabbt, så blir man jätteyr. Prova resa dig mer långsamt och böja upp huvudet långsamt. Hoppas det fungerar!

2011-11-27 @ 22:21:40
URL: http://saffrangirl.blogg.se/
The Worrying Kind

Jess: Jag blir yr redan när jag ligger i badet. Och jag ligger inte alls länge, kanske tio minuter - sen känner jag mig så groggy att jag inte klarar mer. :S

2011-11-28 @ 10:25:09
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback