Jag fattade några mindre kloka beslut på grund av den sociala fobin - och därför nekas jag behandling för social fobi!

Nu kröp det fram, varför jag inte fått något veckomejl från KBT-studien på så länge. De har "diskuterat" mig och det faktum att jag mixtrat med doseringen för att få medicinen att räcka till. (För att få mer medicin skulle jag ha varit tvungen att ringa några väldigt jobbiga telefonsamtal, och det hade jag verkligen ingen lust med så därför tog jag på eget bevåg en lägre dos under en period fram tills jag fick mer medicin för några veckor sen.) Detta har jag öppet och ärligt berättat i svaren på standardmejlen som skickats till mig via KBT-studien. Och därför har de nu kommit fram till att jag inte får vara med i studien längre. Jag kan antingen få allt material hemskickat till mig så att jag kan jobba med det själv, men utan att få något behandlingsstöd från personerna bakom studien. Eller så kan jag vänta i 3 månader och då få börja om från början i studien. Eller så skiter jag i alltihop.

Ärlighet leder fan ingenstans.

(Och samtidigt som jag läste det där satans mejlet ringde min moster och började prata JOBB och FRAMTID, och det var liksom droppen som fick bägaren att rinna över så nu har jag bölat för andra dagen i rad.)

Kommentarer
Livrädd

Störda människor!

2011-03-03 @ 17:26:15
Fobisk

Err, det låter ju inte som om de förstår hur det är att lida av social fobi om de resonerar så. Kan tycka att de borde vara mer förstående över din situation. Tuff dag du, stackare!

2011-03-03 @ 18:42:47
URL: http://fobisk.blogspot.com/

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback