Välkommen till Cirkus Psyk!

Jag fattar inte vad vuxenpsyk här i stan håller på med. Det är liksom uppdelat på tre enheter, och för x antal månader sen tog jag kontakt med centrala enheten. Men där blev de sura, för mitt bostadsområde tillhör tydligen södra enheten och det tyckte de att jag borde känna till (hur fan jag nu skulle kunna göra det). Efter mycket om och men och hjälp från terapeuten på studenthälsan lovade SÖDRA enheten att kalla mig under JANUARI, så att jag hinner få ett nytt recept innan min medicin tar slut.

Och idag kom en kallelse. Till CENTRALA enheten. I mitten av FEBRUARI.

Som jag brukar säga, är man inte störd när man tar kontakt med psykvården så blir man det garanterat av att ha kontakt med dem.


(Foto: africa / FreeDigitalPhotos.net)


Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback