Nyårsambition

Det har blivit ett nytt år och jag har funderat hela december på mina nyårsambitioner. Jag kallar dem inte för löften, för det blir så kravfyllt och tråkigt. Ambitioner låter bättre.

Nåväl. Min nyårsambition är att ta tag i min sociala fobi på allvar. Tanken är att jag ska arbeta med en självhjälpsbok som stått och samlat damm i min bokhylla de senaste fyra åren. Jag har för mig att det är nio kapitel och författarna rekommenderar att man arbetar med ett kapitel i veckan. Så det blir ju precis lagom; när jag är klar med boken börjar mitt deltagande i KBT-studien. Så till sommaren är jag förhoppningsvis nästan normal.

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback