Målarmästaren Malin

Nu ikväll har jag ÄNTLIGEN målat mina köksmöbler. :thumbup: De har stått utspridda på tidningspapper och bildat någon slags hinderbana i köket i bra många veckor nu (så länge att jag börjat vänja mig vid den begränsade framkomligheten och nästan glömt hur det var när man slapp göra diverse akrobatiska övningar för att komma fram till mikron). Men idag tänkte jag - de kan ju fan inte stå här tills NÄSTA ÅR! Och så tog jag äntligen tag i det.

Svarta, blev de (såklart). Och jag också, fläckvis. ;) Men kissen förblev vit, för jag stängde dörren om mig och möblerna (jag höll på att glömma det, men kom på det innan jag hann öppna färgburken).


En "Före"-bild. Har ingen "Efter"-bild, eftersom jag bara målat ett lager än så länge och dessutom inte orkat ladda digitalkameran...men det kommer kanske senare...om några veckor eller så. :P


Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback