Bland tomtar och folk

Jag gick en runda på stan förut. En lördag tre veckor innan jul. Dålig idé, måste jag säga. :S Det var sjukt mycket folk. Och tomtar! Och musik och marknadsstånd och liv och rörelse.

Det var jobbigt. Men jag klarade det. :thumbup: Jag köpte till och med ett nattlinne...


Dagens inköp.

Men jag gick inte i så många affärer som jag hade tänkt. Och jag gick inte så länge heller. Och nu, nästan två timmar efter att jag kommit hem igen, är jag fortfarande jättetrött. Verkligen helt slut. :tired:

Det tar så himla mycket på mina krafter att vara ute bland folk. Jag försökte förklara det för mamma förut, men hon förstod inte riktigt. "Vad är det du är rädd för, vad tror du ska hända, vad skulle människorna kunna göra dig?" Jag hade inget logiskt svar. För det är ingen logisk rädsla. Men den finns där lik förbannat.

Kommentarer
Lillasyster

Tycker det är härligt att du vågar gå ut själv och göra inköp :) Det var ett fint nattlinne förresten :) Krama <3

2011-12-03 @ 15:30:50

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback