Möten med människor

Har haft besök av Livrädd idag. Och imorgon kommer mamma. Och i helgen ska jag vara med kusin F. Måste säga att jag lever ett väldigt socialt liv, för att vara så folkskygg. :P

Idag kom det dessutom ett brev från Arbetsförmedlingen. Jag ska dit och träffa min handläggare om en vecka, vilket känns bra. :) Hoppas bara han tycker att jag är "lagom" störd - tillräckligt psyk för att få hjälp, men inte så psyk att jag bedöms som ett hopplöst fall och blir förtidspensionerad innan jag ens börjat arbeta. Men men...det löser sig nog.

Betyget på en av sommarkurserna kom också idag. Bara godkänt. :( Visserligen med ett litet plustecken efter, men ändå. Dåligt.

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback